L’arribada des Correu

Carlos Andrés
López del Rey
(Carloandrés)

L'arribada des vapor correu era un esdeveniment seguit per tots els eivissencs. Qui sortia, qui arribava era tota una notícia social. El port d'Eivissa va fascinar als pintors a l'Eivissa el s. XX.

RESUM
Títol: L'arribada des Correu
Autor: Carloandrés
Data: 1961
Localització: Fons de la Fundació
Detalls
Tipologia: Paisatge
Tècnica: Guaix
Dimensions: 34 x 50
Procedència: Llegat de l'artista
Estat de conservació: Bo
Inscripcions: Signat i datat a l'angle inferior esquerre
HISTÒRIA
Modalitat d'adquisició: Llegat de la'rtista
Data d'adquisició: 2019
Modalitat de catalogació: Catàleg Eivissa - Catàleg raonat Carloandrés
Data de catalogació: 10.07.2023
Exposicions

2018. “Carloandrés a Eivissa. 1958 – 2018. Obres d’ara, obres d’ahir” Amb el patrocini de l’Ajuntament de la Ciutat amb motiu de les Festes de la Terra 2018, de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern Balear i la Fundació Baleària. Sala Es Polvorí, del 3 al 30 d’agost. Eivissa

2018. “Carloandrés a Eivissa. 1958 – 2018. Obres d’ara, obres d’ahir” Amb el patrocini de l’Ajuntament de la Ciutat amb motiu de les Festes de la Terra 2018, de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern Balear i la Fundació Baleària. Sala de l’Antic Refectori de l’Ajuntament d’Eivissa, del 3 al 30 d’agost. Eivissa

2019. València. Octubre Centre de Cultura Contemporània. València. del 4 al 27 d’abril. Organitzafa per la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern Balear i Acció Cultural del País Valencià. Amb el suport de l’Ajuntament d’Eivissa, el Consell d’Eivissa, l’Ajuntament de Morella, i la Fundació Baleària.

Bibliografia
  • López Seguí, Andreu Carles, Carloandrés. Eivissa. Obres d'ara, obres d'ahir. 1958 - 2018, Palma, Finis Africae, ISBN 978-84-949773-3-6, 2019, il·lustració pàgina 34
Comparteix a les teves xarxes socials: