1924. Exposició col·lectiva del «Circulo Artístico de Ibiza».

Locals de la Salinera. Eivissa

Va ser la primera exposició de pintura en la història celebrada a l’Illa d’Eivissa. Malgrat que Puget havia mostrat en públic i de forma limitada, algunes de les seves pintures, aquesta va ser la primera exposició de pintura declarada i organitzada com tal. Va ser una exposició col·lectiva organitzada pel «Círculo Artístico de Ibiza», on varen exposar tots els artistes que, en aquell moment, de forma més o menys professional, o amb caràcter d’aficionats, hi havia a l’Illa.

Varen participar els seguents artistes: Dolors Torri, Guillermina Puget, Ramon Medina, Narcís Puget Viñas, Josep Tarrés, Josep Bonet, Mariano Tur de Montis, Ros Escandell, Antoni Marí Ribas, (…)

Per alguns, o molts d’ells, va ser la primera vegada que mostraven la seva obra en públic

Bibliografia

GUASCH MARÍ, YOLANDA. Memòria i exili. El pintor Ramon Medina Tur (Granada) 2013. Institut d’Estudis Eivissencs. Col·lecció Nit de Sant Joan. ISBN 978-84-87455-55-1. Editorial Atrio S.L.

Hemeroteca

Les societats recreatives a començament del segle XX. A la segona meitat del segle XIX funcionaven a Eivissa tres societats recreatives principals.Felip Cirer Costa. Ibiza | 02·04·23. Diario de Ibiza